Xa temos resposta!

Por fin chegou a resposta á nosa solicitude! Chegou da man de Mercedes, a administrativa, nun sobre co membrete do cole e que poñía "Alumnado de 4º B". Bruno e Daniela foron os encargados de lérnola, alto e claro:
Preme na imaxe para vela en grande


Alegrámonos moitísimo e puxemos mans á obra. Clarificamos no encerado as fases do noso proxecto:
     ✅ 1.- Solicitude   [Aprobada]
       2.- Planificación e organización [En curso]
       ⃞    3.- Medicións
       ⃞    4.- Análise dos datos recollidos.
       ⃞    5.- Conclusións
       ⃞    6.- Consellos
       ⃞    7.- Publicación e difusión

Unha vez aprobada a solicitude pasamos á segunda fase: Planificación e organización do traballo. Hoxe mesmo deseñamos a folla de rexistro onde anotaremos os datos que tomemos co sonómetro:


Daremos feito con todo o que nos queda por diante?


Comentarios

  1. Esta es mi tabla que ice en Google Drive: https://docs.google.com/document/d/1naTnqH_fvdrGoIVkKg59_smiV8xRJIw_tbpR6nhC1ng/edit?usp=sharing

    ResponderEliminar
  2. DanielaV.P.26 abril, 2019

    Eu creo que nos vai sair moi ben.

    Teño unhas gañas enormes de comezar!!!!

    ResponderEliminar
  3. eu tamen creo que nos vai sair ven

    ResponderEliminar
  4. vamos a participar todos/as ?

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. DanielaV.P.29 abril, 2019

      Por suposto.

      Senon non sería xusto.

      😣😣😣😣😣😣

      Eliminar
  5. Mar o de Ed.Fisica eu (Teo) quero in my mind

    Plissssss!!!!!!!

    ResponderEliminar
  6. Soy Vega y también me gustaría In my mind

    ResponderEliminar
  7. DanielaV.P.02 maio, 2019

    Eu non quero a de un my mind por que siempre di o mesmo.

    😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣

    ResponderEliminar
  8. Carlos Alex e iker04 outubro, 2019

    modifica as respostas

    ResponderEliminar

Publicar un comentario