Sabela recomenda "Plum, historias gatunas"




Por Sabela

O libro Plum, historias gatunas é un manga sobre unha gata chamada Plum. Ela é a raíña e señora do seu fogar, pero toda a súa vida cambia cando os seus amos deciden adoptar unha revoltosa gatiña chamada Flake. Agora Plum terá que facer de tripas corazón para compartir o seu fogar coa nova inquilina.

A min gustáronme moito as atoladas aventuras destas dúas gatiñas; son moi entretidas e divertidas. Teño que dicir que, ata agora, o tomo que máis me gusta é o nove porque ten moitos gatos e historias interesantes. Como son aventuras independentes non fai falta seguir unha orde, polo que eu teño o tomo 1 e o 9.

Se es fan dos animais de seguro te gustará.



Comentarios

  1. Gústame moito o teu libro Sabe,mola moito e parece moi entretido e divertido.


    🐈🐱 👍👍👍

    ResponderEliminar
  2. Sabela eu son unha amante dos animáis, por iso gustame moito natu. Esta moi guay o libro polo que se ve 😎😎😋🐎🐒🐹🐥🐸🦔🐭🐀🐰🦊🐱🐈🐶🐕🐩

    ResponderEliminar
  3. gustamé moito os animais

    ResponderEliminar
  4. Gustoume moito a tua recomendacion o libro parece moi divertido e interesante

    ResponderEliminar
  5. Me parece interesante

    ResponderEliminar
  6. Tes todos os libros o si tes o número nove?

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Non so ten o número nove,tamén ten o número un.

      Eliminar
  7. Que boa recomendación Sabela! Así teño ideas para agasallar, porque na nosa casa regalamos moitos libros, a ademáis a Lois e a Xoán lles gustan moito os mangas e todo o que teña que ver co mundo dos cómics.

    ResponderEliminar
  8. Sif-Omega la Otaku UwU20 xullo, 2020

    Gustoume moito o libro,pero non entendo por que Os dos gatos da portada do contó parecerse tanto aos personaxes Tick e Tack q sopostamente creou Sabela no colexio :v , pero moi bonito o libro UwU.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario