Panxoliña de Nadal

Unha das actividades destes días foi a de continuar unha panxoliña. Están saíndo estrofas moi chulas. A continuación vai unha pequena mostra:

Tres peregrinos veñen
tras dunha estrela
dúrmete meu neno
se queres vela.
...
Subidos en tres camelos
camiñando polo deserto
guiados pola estrela
máis durmidos que espertos.

-----x-----

Tres peregrinos veñen
tras dunha estrela
dúrmete meu neno
se queres vela.
...
E se non queres vela
tómate tres cereixas.
E se non che gustan
cómprate unha hucha.
E se che gusta,
cómprate unha curuxa.


-----x-----

Tres peregrinos veñen
cara Belén
tras dunha estrela
que os guía moi ben
durmete meu neno,
dúrmete meu anxo,
se queres vela
a estrela ao teu lado.

-----x-----

Tres peregrinos veñen
tras dunha estrela
dúrmete meu neno
se queres vela.
...
Tres follas veñen
tres follas van
e nas estrelas
está a fugaz.
 -----x-----
 


Comentarios

  1. a min gustame todas as panxoliñas

    ResponderEliminar
  2. Mola moito que a profe suba ao blog algúns dos nosos traballos🤗🤗🤗

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Moi boas palabras Daniela👍👍👍

      Eliminar
    2. É verdade. Mola

      Eliminar
  3. Gustaronme moito os poemas e foi unha actividade moi divertida.

    ResponderEliminar
  4. Ohhh!!! Qué panxoliña tan bonita...

    ResponderEliminar

Publicar un comentario